دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

دانلود مجموعه ی کاملی درباره ی گام ها و آکوردهای اصلی آن ها، به همراهِ فایل های صوتی تمامِ آکوردها و گام ها بر روی پیانو

وبلاگِ "دوست من، پیانو"، با افتخار تقدیم می‏کند.

 

خلاصه ترین مجموعه‏ی مربوط به همه‏ی گام‏های ماژور و مینور (هارمونیک و ملودیک) ، بهمراهِ آکوردهای اصلی فواصل اول (I)، چهارم (IV) و پنجمِ (V) آنها، برای مرور هرچه آسانتر و راحت ترِ پیانیست‏های عزیز. این مجموعه می‏تواند بعنوانِ منبع آموزشی توسط مدرسین محترم استفاده شود.

 



این متن ابتدایی مربوط به پی دی افی هست که در اختیارِ دوستان میذارم. بعد از بررسی های زیادی که انجام دادم، سعی کردم یه مجموعه ی کامل درباره ی گام ها برای دوستان خوبم تهیه کنم، که بتونه بصورت خلاصه و مفید عمل کنه. داشتنِ این فایل رو به همه ی دوستان توصیه میکنم. 


برای دریافت فایل ها، لطفا به وبسایت http://www.zareilearning.com مراجعه کنید.

 

مباحث مرتبط:

آشنایی با مفهوم گام در موسیقی

شکل گیری گام ماژور، دیز دار (1)، Circle of Fifth

شکل گیری گام ماژور، دیز دار (2)، Circle of Fifth

نظرات 10 + ارسال نظر
کسرا پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ق.ظ

آقا خسته نباشی...از اینکه اینقدر لطف داری بصورت رایگان اموزش های تئوری پیانو رو در اختیارمون قرار میدی ممنون...این فایل های گام ها هم خیلی عالی بود مرسی

ممنونم دوست من.

امیدوارم که سایر آموزش های وبلاگ هم واستون مفید باشه...

هنر جوی موسیقی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ

خیلی ممنونم بسیار مفید بود ولی توی پاورپینت من صدای گام هارو نمیشنوم ممنون میشم راهنمایی کنین.با تشکر فراوان از زحماتتون.

سلام.

فایل رو مجددا تست کردم، مشکلی نداشت. دوباره دانلود کنین. اگر باز هم مشکل داشت بگین تا اصل فایل های صوتی رو واستون آپلود کنم.

شاد باشین و سلامت

مژگان چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام. واقعا دستتون درد نکنه. ایکاش این مطالبو با همین شفافیت چاپ میکردین.
میخواستم خواهش کنم درباره جاذبه هم صحبت کنین.

سلام دوست من.

به "دوست من پیانو" خوش آمدین. شما رو به وبسایتم دعوت میکنم، این وبلاگ دیگه بروزرسانی نمیشه دوست عزیز

http://www.zareilearning.com

siavashdabagh دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:33 ق.ظ

سلام استاد گرامی من مدتی که در سایت شما عضو هستم ولی تا الان حتی یکبار هم نتونستم وارد بشم رمز رو هرچی میزنم خطا میزنه ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام دوست من. اطلاعات حساب کاربری شما به ایمیل شما ارسال شد. لطفا اگر در inbox نبود، حتما پوشه ی spam رو هم بررسی بفرمایین.
شاد باشین

مهرداد حیدری سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام،عذر میخوام،من چندین بار تلاش کردم واسه عضویت در سایت ولی متاسفانه هر بار پیغام میده که سایت در حال به روز رسانیه و نتونستم عضو شم.باید چکار کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید یا از طریق ایمیلم منو عضو کنید.مرسی

سلام دوست عزیز.

به آدرس زیر مراجعه کنین:
http://zareilearning.com/main.aspx

شاد باشید و سلامت

TERNOR جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:46 ب.ظ

آقا خدا خیرت بده !!! نشستی تحقیق کردی ک ی آموزش خوب ، اونم رایگان اراده بدی .

خیلی استفاده کردم . ایشالله هر جا هستید موفق باشید

ممنونم دوست عزیز

زنده باشید و شاد

نیما چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 02:24 ق.ظ

با سلام این مجموعه خیلی عالی هست واقعا خسته نباشید و منشکر فقط متاسفانه برای دانلود فایل پی دی اف مشگل هست و دانلود نمیشه متشکرم لینک مستقیم بذارید

امیدگودرزی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 11:59 ب.ظ

sepas

حجت سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام استاد خیلی ممنوع از راهنمای های بسیار خوب شما

Ata دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 11:45 ق.ظ

خیلی خوب است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد