دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

معرفی چند کتاب آموزش پیانو (3)

 سلام دوستان.


امروز قصد دارم کتاب دیگه ای از مجموعه ی آموزش پیانو رو بهتون معرفی کنم. این کتاب توسط دوست خوبم آقای جواد طاهری، خیلی وقت پیش، به ایمیلم ارسال شد، اما چون درگیر طراحی سایت بودم نتونستم آپلودش کنم و در اختیارتون بگذارمش.

این کتاب، شامل 48 تمرین محبوب پیانو میشه که توسط Johann Pischna و Bernhard Wolff نوشته شدن، و بعنوان مقدمه ای برای یادگیری تکنیک های سخت استفاده میشن. توی این مجموعه، با استفاده از ملودی های زیبا به همراه پاساژهای چندصدایی، تمرین هایی برای یاددهی انگشت گذاری دقیق و صحیح، دینامیک های مختلف در سرعت های متفاوت، ارائه شدن که به پیانیست قدرت اجرای قطعات در گام های مختلف رو هم یاد میده. برای دانلود کتاب روی لینک زیر کلیک کنین دوستان.


 دانلود کتاب Little Pischna

 رمز فایل: www.zareilearning.com
نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا ناصری چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.delavayeman.blogfa.com

هنرمند گرامی جناب زارعی عزیز درود بر شما با دیدن و مطالعه مطالب خوب و ارزشمند وبلاگ شما بر خود واجب دانستم که بابت زحماتتان از شما قدردانی نمایم چرا که در بین سایتها و وبلاگهای ایرانی و خارجی وبگاه و نیز سایت شما را بسیار پر محتوا ، آموزنده و کاربردی یافتم و اینکه میبینم چنین بی دریغ و سخاوتمندانه و نیز دلسوزانه دانسته های خود را در اختیار دیگران می گذارید و با مهربانی تمام با مخاتب خود سخن میگویید که این نشان از شخصیت والا و نیت انسانی و نوع دوستانه شماست. برایتان در زندگی خوشبختی و در کار موفقیت روزافزون آرزومندم

سلام دوست مهربانم، جناب ناصری عزیز

ممنونم از محبت بی دریغ شما، امیدوارم با همراهی شما دوست عزیز، و مهربانانی چون شما بتونم مطالب هرچه پربارتر و بهتری به علاقه مندان دنیای موسیقی عرضه کنم.

شما رو به وبسایتم دعوت میکنم دوست من: http://www.zareilearning.com

ایمان یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:18 ب.ظ

درود
کتاب پیشنا بسیار کتاب خوبیه.بنده 7 ساله که پیانو میزنم.بعد از چرنی 299 کتاب پیشنا رو تمرین کردم . به جرات میگم که این کتاب میزان تاثیر گذاریش در پیشرفت کمتر از چرنی 299 نیست.البته که با هم تفاوت دارند ولی در جای خودش بیسار کتاب خوبیه.
سپاس بابت سایت خوبتون

سلام دوست من

ممنون از اینکه اطلاعاتت رو در اختیار من و سایر دوستان قرار دادی. شما رو به وبسایتم دعوت میکنم:
http://www.zareilearning.com

شاد باشی و سلامت دوست عزیز

amir hossein پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:18 ب.ظ

بسیار عالی

تشکر از لطف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد