دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

عکس مربوط به تمامِ نُت های کلیدهای پیانو

سلام دوستان.


عزیزی ایمیلی زدن و درخواست نُتِ تمامِ کلیدهای پیانو رو داشتن. باید عرض کنم که اگه کتابِ Beyer رو داشته باشین، در ابتدای کتاب، عکس مربوط به نُت ها و کلیدهای پیانو بصورتِ کامل وجود داره. من اون صفحه ی خاص رو جدا کردم و به فرمت JPEG در آوردم و در اختیارتون میذارم.


عکس مربوط به تمامِ نُت های کلیدهای پیانو


لینک صفحه ی توضیحات و دانلود کتاب Beyer


شاد باشین دوستان...


مباحث مرتبط:

شناخت کلید های پیانو، و نت های مربوط به آن ها

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

عالییییییییییییییییییییییییییی بود
بخدا کارم گیر بود با این رفع شد
ممنونتونممممممم واقعا

پاینده باشین دوست عزیز

sara دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:15 ق.ظ http://faranak70.blogfa.com

سلام
ممنون از توضیحات خوبتون
من همیشه فکر میکنم اموزش پیانو زدن رو نمیتونم..و برام نواختنش سخته...
من چیزی از پیانو نمیدونستم ولی توضیحات شمارو چندبار گوش کردم ودیدم
من علاقه ای زیادی به پیانو دارم..به دلایلی نتونستم تهیه کنم...!!میگم میشه یکم از خریدو قیمت ومدل پیانو برای افراد بی اطلاع همچون من توضیح بدین!؟
ممنون میشم
اگه میشه بهم خبر بدین..

سلام دوست من. ممنون از حضور شما.

پاسختون رو در وبلاگتون قرار دادم

شما رو به وبسایت http://www.zareilearning.com دعوت میکنم. این وبلاگ دیگه بروزرسانی نمیشه

mitra pourbaghi شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.gravatar.com

besyar aali

زنده باشید دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد