دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

فن نواختن پیانو (1)

سلام دوستان. 


اولین کلیپ از مجموعه ی آموزشی "فن نواختن پیانو" رو واستون آماده کردم، ببینین و نظر یادتون نره دوستان.


فن نواختن پیانو، سری اول

نظرات 3 + ارسال نظر
هاشم احمدی یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ب.ظ

damet garm mashti

ممنون دوست عزیز

ثنا جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

mer30 az amoozeshe zibatoon

سلام دوست من.

به "دوست من، پیانو" خوش آمدین. به وبسایتم دعوتتون میکنم:
http://www.zareilearning,com

شاد باشین و سلامت

مهسا شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام
من که استفاده کردم اشکالامو بر طرف کردم
من کتاب فن نواختن پیانو رو میخوام
ولی نمیدونم چه طوری تهیه کنم
لطفا راهنماییم کنین

سلام دوست عزیز. این کتاب رو میتونین از کتاب فروشی های مربوط به آموزش های موسیقی تهیه کنین.

شما رو به وبسایت http://www.zareilearning.com دعوت میکنم. این وبلاگ دیگه بروزرسانی نمیشه دوست من.

شاد باشین و سلامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد