دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

یادگیری سریع تمام آکوردهای Triad ماژور و مینور طبیعی (فیلم آموزشی)

سلام دوستان.


دو کلیپ تصویری آماده کردم دوستان از مبحث آکوردهای Triad ماژور و مینور. دقت کنین که واسه درک صحیح مطالب گفته شده در آکوردهای Triad مینور، حتما باید ماژورشون رو اول ببینین. پس دیدن هر دوتا کلیپ رو به همه ی دوستان توصیه میکنم.


فرمت فایل ها بصورت فایل فلش هست (swf) که میتونین با نرم افزار فلش پلیر یا KMPlayer اونها رو تماشاشون کنین، یا روشون راست کلیک کنین و با یه مرورگر (مثل اینترنت اکسپلورر) فایل ها رو ببینین.


دانلود فیلم آموزشی آکوردهای Triad ماژور (41 مگا بایت)


کلیپ آکوردهای ماژور در سایت آپارات



دانلود فیلم آموزشی آکوردهای Triad مینور (29 مگا بایت)


کلیپ آکوردهای مینور در سایت آپارات


در پست بعدی به همین شکل گام های ماژور و مینور رو آماده میکنم و در اختیار عزیزان قرار میدم.


شاد باشین و پیروز...


مباحث مرتبط:

فواصل

نظرات 3 + ارسال نظر
اشکان جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:54 ب.ظ

اقا دستتون رو میبوووووسم من هرچی دارم از شما دارم...کار های تصویریتوووون عالیه...

زنده باشی دوست عزیز

امیدوارم بقیه ی مطالب وبلاگ هم مفید بوده باشن واستون

فرهاد دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام یه سوال . اگه بخوام مثلا آکورد سی بمل مازور رو بسازم باید چیکار کنم؟

سلام.

پاسختون رو در آخرین پست وبلاگ توضیح خواهم داد دوست من

ممنون از حضور شما.

روح الله آهنگر (خواننده و آهنگساز) چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:14 ب.ظ http://RouhollahAhangar.blogfa.com

مرسی خیلی خوب بود

ممنون دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد