دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

گام های مینور هارمونیک و ملودیک

لطفا به وبسایت http://www.zareilearning.com مراجعه کنید.



مباحث مرتبط:

اصول شکل گیری گام های مینور (1)

اصول شکل گیری گام های مینور (2)، گام های ماژور و مینورِ نسبی مربوط به آن ها

نظرات 4 + ارسال نظر
ناشناس جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:28 ب.ظ

وای خدا خیرتون بده...خیلی به ردم خورد.

زنده باشی دوست عزیز

هنر جوی موسیقی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:34 ب.ظ

ازتون یه دنیا ممنونم . خیلی عالی و مفید بود . قشنگ یادگرفتم ولی باید تمرین کنم که اگه یه گام گذاشتن جلوم بتونم تشخیص بدم چیه .... امیدوارم موفق باشین باز هم ازتون ممنونم:)

خواهش میکنم دوست خوبم. خوشحالم که مفید بوده

هنر جوی موسیقی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام . خسته نباشد خدمت شما.شما در مبحث های گام های مینور و ماژور روش پیدا کردن مینور نسبی گام ماژور رو توضیح دادین.حالا یه سوال دارم ازتون : هر گام ماژوری سه تا گام مینور نسبی داره درسته؟یعنی طبیعی ، ملودیک و هارمونیک که شما مینور طبیعی نسبی گام ماژور رو به خوبی توضیح دادین حالا برای پیدا کردن مینور های نسبی ملودیک و هارمونیک گام ماژور باید چی کار کنیم؟باید همون مینور طبیعی نسبی رو به ملودیک و هارمونیک تبدیل کنیم؟

درسته. شما مینور طبیعی (یا تئوریک) رو که پیدا کردین، اونو به ملودیک و هارمونیک تبدیل میکنین. اصلش فهمیدن قانون مینور تئوریک هست، بقیش دیگه سادست

... شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ

خسته نباشید واقعا...

پاینده باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد