دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

یه فایل تصویری محشر، واسه آموزش هانون

سلام، یه فایل تصویری محشر دارم واسه ی شما دوستای گُلَم! 


این فایل، شامل موارد زیر هست، که توسط یک استاد پیانو، که یه خانم آمریکایی هستن، و بطور خیلی خیلی اتفاقی توی جستجوهای سایت YouTube باهاش برخورد کردم، ارائه شده:


1- شیوه ی صحیح نشستن پشت پیانو

2- شیوه ی صحیح حالت انگشتان دست در زمان اجرای قطعات

3- طریقه ی استفاده از وزن دست در اجرای قطعات

4- توضیحات اولیه ی مورد نیاز برای هنرجویان، جهت اجرای تمرین های کتاب هانون

5- اجرای بالا رونده ی دو درس اول کتاب هانون

6- ارائه ی نکات بسیار خوبی برای هنرجویان پیانو!!! 


دوستای خوبم، من این فایل رو که به زبان انگلیسی هست، به فارسی ترجمه و زیرنویس کردم. بینابین صحبت های ترجمه شده، هر جا که لازم دیدم، نکاتِ دیگه ای که ایشون اشاره نکرده بهش رو به زیر نویس اضافه کردم، توضیحاتی که میتونن مفید باشن واسه شما.


شدیدا به کسانی که با کتاب هانون تا حالا کار نکردن توصیه می کنم این فایل تصویری رو دانلود کنن و ببینن. مخصوصا کسایی که دوست دارن سرعت اجراشون بالا باشه، و دوست دارن دقت و صحت داشته باشته کارِ پیانو نوازی اونا.


همچنین کسایی که با حرکت انگشتان دستشون مشکل دارن، و سریع پشت پیانو خسته میشن، توصیه میکنم ببینن حتما این فایل تصویری رو.


فایل به فرمت FLV هست، و میتونین با KMPlayer اجراش کنین.


لینک دانلود برنامه ی KMPlayer از سایت آسان دانلود: 


KMPlayer V3.6



اگر خواستین، دانلود با برنامه ی مدیریت دانلود راحت تر هست، مثل IDM. لینک دانلود این برنامه:


Internet Download Manager v6.15



حجم کلی فایل تصویری 71 مگابایت هست:


دانلود فایل تصویری آموزشی


دانلود زیر نویس فایل تصویری


توضیحات تکمیلی رو میتونین در ادامه ی مطلب مطالعه کنین

دوستای عزیزم،


هر درس کتاب هانون رو اگر نگاه کنین، از دو قسمت کلی تشکیل شده. یکی حرکت از پایین (قسمت بَمِ کلید های پیانو) به بالا (قسمت زیر یا ریز کلیدهای پیانو، البته منظور صداست) و دومی هم حرکت از بالا به پایین.


توی این کلیپ، فقط راجب حرکت پایین به بالا صحبت کرده، و قسمت بالا به پایین هم مثل همون هست، زیاد تفاوتی نداره.


کلیپی در پست بعدی میذارم روی وبلاگ که هشت تا تمرین اول کتاب هانون رو پشت سر هم اجرا کرده.


به امید درخشش شما دوستای خوبم...

نظرات 7 + ارسال نظر
افشین یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام
تقریباً همچین چیزی ندیده بودم
سپاس

ممنون از لطفِ شما دوست عزیز

khalil یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ

ممنون از آموزشتان
آن موسیقی وبلاگ هم انتخاب خوبی برای این وبلاگ است.دستتان درد نکند

سلام دوست من.

ممنون از لطف شما، زنده باشی عزیز

eli چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ق.ظ

سلام، خیلی ممنون از آموزش مفیدی که گذاشتین، مخصوصا که زیرنویس هم داشت.
من هم فایلهای زیادی از یوتیوب گرفتم ولی بخاطر زبانش نتونستم بیش از 50درصدشو متوجه بشم... بازم ممنون انشالله فایلهای دیگه ای هم ازتون ببینیم

سلام دوست خوبم.

ممنون از اینکه سر زدین. فایل های تصویری دیگه ای هم در وبلاگ هستن. خوشحال میشم باز هم به "دوست من، پیانو" سر بزنین.

شاد باشین و موفق

جواد شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام
از کلیپ آموزشی بسیار خوبتون متشکرم.
خیلی از مشکلاتی که تو ذهنم داشتم رو کاملا توضیح داد و اینو مدیون محبت شما هستم.
امیدوارم همیشه موفق باشید و از کار خوبی که در رابطه با آموزش پیانو برای جوانان انجام میدید هیچ وقت دلسرد نشید.

سلام دوست من.

ممنونم از نظر لطفی که داری و همچنین دعای خوبیت.

پاینده باشی همیشه جواد جان

آتنا چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام
مرسی عزیزم
عالی بود

سلام. خوش آمدین و موفق باشید دوست من

رصا پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1395 ساعت 11:52 ق.ظ

عالی بود ممنون

محمدحسین جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 11:25 ق.ظ http://m134200f@gmail.com

سلام با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد