دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

پیانو، راک و جاز...

سلاااااااااام.


واسه دوستای عزیزی که علاقه مند به سبک جاز و راک و کانتری هستن، یه مجموعه آموزشی عالی رو سراغ دارم که میتونن تمرین کنن و واقعا لذت ببرن. مجموعه ی Learn and Master Piano از شرکت LEGACY. 


تنها مطلبی که هست اینه که این مجموعه به زبان انگلیسی هست، و توی چهار دی وی دی. من خریدمش از اینترنت و ازش استفاده کردم، عالیه.


اگر علاقه دارن دوستان بگن که واسش زیرنویس بگذارم و در اختیارتون قرارش بدم.


در هر صورت، میتونین لینک یکی از سایتایی رو که این مجموعه رو میفروشه رو داشته باشین.


Learn and Master Piano


پیروز و سربلند باشین عزیزان...


*** دقت کنین عزیزان، من با این سایت هیچ نمونه ارتباطی ندارم!! فقط این سایت رو توی جستجوهای اینترنتی پیدا کردم و لینکش رو دارم میدم خدمت شما. این نکته رو مدنظر داشته باشین ***



نظرات 4 + ارسال نظر
hiva یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ب.ظ

سلام خسته نباشید . منم این مجموعه فوق العاده رو تهیه کردم ولی مشکل ترجمه دارم میشه خواهش کنم ترجمه این ویدئو هارو اگه دارید برای من ایمیل کنین با سپاس هیوا.

سلام دوست عزیز.

من فایلی برای ارسال ندارم. سوالی که شد واسه این بود که اگه کسی خواست کار ترجمه رو واسش انجام بدم و ارسال کنم.

چشم. من تیکه تیکه این فیلم ها رو ترجمه میکنم و روی وبلاگ آپلود خواهم کرد

wasp یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام .میخواستم بگم اگه میشه لطفا زیرنویس مجموعه ی learn and mmster piano را داخل سایتتون بذارید منون میشم.

سلام دوست من.
متاسفانه برای این مجموعه فایل زیرنویسی وجود نداره. اگر دوستان بخوان باید کل مجموعه رو خودم ترجمه و زیرنویس کنم. اگر این کار بصورت کامل انجام شد حتما شما رو از طریق ایمیل باخبر می کنم.

شاد باشین و سلامت

tabass پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:33 ب.ظ

salamo khaste nabashid,weblogetun kheili khube,man tazegia peidash kardam va alan az aval shoru kradam hameye matalebetun ro mikhunam va download mikonam,vaghaan khaste nabashid,manam doos daram tarjomeye in majmue ro dashte basham: )

ممنون از حضور زیبای شما امیدوارم در پیانو نوازیتون در هر روز، به اندازه سال ها پیشرفت کنین

هونام سنگ چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.nanosil.co

سلام واقعا عالی بود ممنون از زحمات شما دوست عزیز موفق و موید باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد