دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

دانلود کتاب هانون

سلام دوستان خوبم.


با توجه به اهمیت موضوع تمرین های کتاب هانون، تصمیم به این گرفتم که بخشی رو بصورت جداگانه به وبلاگ اضافه کنم، واسه ی ضبط تمرین ها بصورت تصویری، برای دوستانی که به استاد دسترسی ندارن. امیدوارم نکاتی که در این مدت یاد گرفتم بتونه یاریگر دوستان در پیشرفت سریع باشه 


برای قدم اول، کتاب هانون رو بصورت پی دی اف در اختیار عزیزان میگذارم، که هنگام آموزش به پی دی اف رجوع کنن. بهتر هست که کل فایل رو پرینت کنن، یا از بازار خریداری کنن. این فایل به زبان انگلیسی هست. یقینا اگر دوستان با زبان انگلیسی مشکلی ندارن، این فایل سودمند خواهد بود. در بازار کتاب ترجمه شده ی اون وجود داره.


به امید درخشش روز افزون همه ی عزیزان...


دانلود کتاب هانون



نظرات 8 + ارسال نظر
محمد رضا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.parvanian.blogsky.com

سلام مطلب جالبی بود موفق باشید به ما هم سر بزنید و نظرات سازنده خود را ایراد فرمایید دوستار آدم های با محبت هستم

سلام دوست من. چشم حتما

مجتبی دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:55 ب.ظ

دادا دمت گرم

زنده باشی

مهدی پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 12:51 ب.ظ

خیلی ممنون از زحماتتون

ایمان جمعه 14 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 07:35 ق.ظ http://imamkhi

عالی بود غالی داداش

مهدی دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 12:35 ب.ظ

داداش دمت گرم

علی شهریاری پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1398 ساعت 12:23 ب.ظ http://alishahryari7407.epage.ir

متشکرم

حوا دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 12:20 ق.ظ

سلامممم کتاب هانون رو دانلود کردم دمت گرم عالی بود

Royakarimi پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 11:15 ق.ظ

عالیییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد