دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

توی ذهنِ من

دوستای خوبم.


من قریب به 9 ماه هست که قصد کردم پیانو نوازی رو یاد بگیرم. آرزوش رو از خیلی وقت هست که توی زندگیم داشتم، و بلاخره تونستم به آرزوم برسم. با تهیه ی یه پیانوی Carl Steinberg تونستم که وارد این وادی شم و تمرین هام رو خدا رو شکر از همون اول روی پیانوی آکوستیک شروع کنم. میشه گفت که 4 ماه از این 9 ماه کاملا از دستم رفتن، و با داشتنِ پیانو توی خونه اصلا نتونستم تمرین کنم. اما نتیجه ی کارم توی همین 5 ماه میشه گفت بد نبوده. اینجا اولین کار کاملی رو که اجرا کردم قرار میدم تا دوستان ببینن و نظر بدن راجبش تا بتونم کارم رو بهتر کنم. این کار تنظیم خودم هست.


Love Story - AhmadReza Zarei


توی این وبلاگ، سعی میکنم اطلاعاتی که در زمینه ی پیانو و نوازندگیِ اون طی مرور زمان بدست میارم رو در اختیار دوستان بگذارم، امیدوارم که مفید واقع شن.


به امید درخشش همه در آینده ای نزدیک ...

نظرات 3 + ارسال نظر
??? پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ب.ظ

lezat bordim dadash. ostad k migan khodeti
poshtkareto tahsin mikonam

ممنون دوست عزیز

lk سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:03 ق.ظ

از مطالب ارزشمندتون خیلی بهره بردیم.ممنون!

زنده باشید دوست عزیز

hesperus شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:52 ق.ظ

از زمانی که شما این مطلب رو گذاشتید خیلی گذشته حتما الان تو این کار خیلی ماهرید
اگرچه خیلی دیر شده اماخب .. به نوبه خودم تبریک میگم

ممنون از لطفِ شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد