دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

Avid Sibelius v7.1.2

یکی از بهترین هاست این نرم افزار واسه نُت نویسی و اجرای قطعاتی که قصد تنظیمشون رو دارین، یا اصلا میخواین تفکرات خودتون رو باهاش بنویسین و چاپ کنین، یا خروجی Midi بگیرین ازش. 


نرم افزار Avid Sibelius v7.1.2، چندین سال هست که در صدر بهترین نرم افزارهای کاربردی قرار داره و آهنگ سازا و استدیوهای زیادی در سرتاسر دنیا هم واسه آموزش، و هم واسه نت نویسی ازش استفاده می کنن.


با کلیک روی نام این نرم افزار به سایت p30download رهانمایی میشین و میتونین این نرم افزار رو دانلود کنین دوستان.



به امید درخششِ تفکرات شما در آینده...

نظرات 1 + ارسال نظر
hesperus شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:33 ق.ظ

مفید بود..
ممنون بابت مطالب خوبتون

تشکر از حضور همیشگی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد