دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

Synthesia

بعنوان قدم اول، یه نرم افزار بسیار تا بسیار عالی رو معرفی میکنم به نام Synthesia. این نرم افزار بصورت شبیه سازی شده، فایل های midi از قطعاتی که بهش میدی رو اجرا میکنه، و میتونین با دقت کردن به این نرم افزار صحت اجرای خودتون رو بررسی کنین. شاید جایی حواسمون نباشه و نتی رو اشتباه بزنیم که دیگه با دیدن فایل Midi اشتباه خودمون رو تکرار نخواهیم کرد


با کلیک روی اسم نرم افزار (Synthesia) به سایت اون راهنمایی میشین که بصورت مجانی فایل دانلودی برنامه رو گذاشته و میشه راحت اونو دانلود کرد.


به امید اجرای قطعاتی طوفای ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد