دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

آغاز بودن

سلام.


در این وبلاگ قصد هر نوع فایل، سایت، نرم افزار و ... رو که در راه آموزش پیانو بدست آوردم و یاد گرفتم رو معرفی کنم و حتی الامکان در اختیار دوست داران نوازندگی پیانو بگذارم.


من تازه کار هستم در بودنِ بعنوان یک پیانیست، و در این دوره ی کوتاهی که تلاش در آشنایی با این ساز فوق العاده کامل کردم، تازه متوجه شدم که روح موسیقی رو میشه با پیانو دید و لمس کرد.


واسه توضیحات باید عرض کنم که 13 سالی هست (تقریبا، کما بیش) که با سازِ گیتار آشنا هستم و در وبلاگِ نشیند به دل کارای گیتارم رو سعی کردم بگذارم، که فقط یکیشو موفق شدم نشون دوستان محترم بدم و مابقی فعلا در مرحله ی بررسی و بازنگری هست


امیدوارم این وبلاگ بتونه کمکی هرچند کوچک و ناچیز  به اهالی دنیای هنر باشه...


یا حق، که زیباست و زیبایی را دوست دارد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد