دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

2 فایل تصویری عالی، برای فهم کامل سرکلیدِ گامهای ماژور، با استفاده از Circle of Fifths

در ادامه ی مباحث ارائه شده در زمینه ی گام های ماژور، و سرکلیدهای گام های ماژور، دو تا فایل تصویری عالی رو خدمت دوستان ترجمه و زیر نویس کردم، که در اختیارتون میگذارم.


توی فایل اول، شیوه ی رسمِ حلقه ی پنجمین ها (Circle of Fifths) توضیح داده شده، که نکات جالبی توش هست واسه به خاطر سپردن گام های ماژور، که پیشنهاد میکنم حتما ببینینش.


در فایل دومِ تصویری، شیوه ی استفاده از این حلقه توضیح داده شده، که تمامِ گام های ماژور رو پوشش میده. حتما ببینین این فایل تصویری رو.


قبل از دیدن این فایل ها، نیاز هست شما یک نکته رو بدونین. عبارتی با عنوان Enharmonic Equivalent، توی فایل تصویری دوم توضیح داده میشه، که معنیش خیلی سادست. اینه که نام دیگه ی نُت ها رو هم بدونیم. این مفهوم توی نوشته ی کلیدهای سیاه پیانو توضیح داده شده قبلا.


دانلود کنین، ببینین و لذت ببرین دوستای خوبم.


فایل تصویری اول، 4 مگابایت 

Creating the Circle of Fifths - A Beginners Guide


زیرنویس فایل اول



فایل تصویری دوم، 13 مگابایت

Circle of Fifths- How to use for Major Keys_Music Theory


زیرنویس فایل دوم


توجه داشته باشین، که اگر عکسی که در پُست های قبلی مربوط به این حلقه قرار دادم رو، بعد از دیدنِ این فایل های تصویری نگاه کنین، خیلی خیلی راحت درک میکنین چیزایی رو که اونجا نوشته شده.



نظرات 1 + ارسال نظر
گـــیتار سفیــد چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ http://guitarsefid.ir

اینجا...
تمام ساز ها سفید است..
تو به هر رنگی باشی...
برایت -سفید- می نوازند...!

دوست عزیز وبلاگ خیلی خوبی داری...[لبخند]
اگر اهل ساز هستی به ما هم سر بزن و توی وب سایتمون عضو شو...[گل]

اگر خواستی تبادل لینک کنیم...

سلام به "گیتار سفید". به "دوست من، پیانو" خوش اومدین بزرگوار.

تشکر از محبت حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد