دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

درک و دریافت موسیقی

در تمام علوم و فنون، یقینا، تا درک و فهمِ درست نباشه، نمیتونیم ارائه ی صحیحی از یافته ها و دانسته هامون داشته باشیم. این امر یقینا دنیای موسیقی رو هم در بر میگیره. تا شناخت صحیحی از عوام تشکیل دهنده ی موسیقی و مفاهیم اون (مثل نت و تمپو و غیره) نداشته باشیم، نیمشه که نوازنده ی خوبی بود، یا آهنگسازی کرد.

 

امروز قصد دارم یکی از بهترین کتابهایی رو که در زمینه ی موسیقی مطالعه کردم رو خدمت شما دوستان معرفی کنم. در این کتاب معرفی مبانی، مفاهیم، سازها و فرم های موسیقی به همراه بررسی سیر تاریخی - اجتماعی و سبک های هنر موسیقی، مطالبی در 980 صفحه گنجونده شده، که یقینا مطالعشون باعث گسترش دادن افق دیدِ نتنها آشنایان با دنیای موسیقی، بلکه تازه کارانِ توی این عرصه میشه.

 

به امید نورانی بودنِ راهِ یادگیریِ موسیقیِ ما، بیش از پیش...

 

مشخصات کتاب به شرح زیر هست:


نویسنده: راجر کیمی ین
مترجم: حسین یاسینی

ناشرچشمه

تعداد صفحه: 980
نوع اثر: ترجمه
نوع جلد: شمیز
وزن: 1325 گرم

شابک۹۷۸-۹۶۴-۶۱۹۴-۴۸-۹
قطعوزیری
ابعاد۲۳.۵*۱۶.۵ سانتی‌متر



نظرات 1 + ارسال نظر
hesperus یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:04 ق.ظ

بازم ممنون بابت مطالب خوبتون

تشکر از حضور پر مهرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد