دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

فواصل (5)

 لطفا به وبسایت http://www.zareilearning.com مراجعه کنید.


شاد باشین و سلامت...

نظرات 2 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ب.ظ

salam weblog aliiiiiiiiiiiiiii dari koli chizi azat yad gereftam vaghan mamnunam az bahs favasel chizi baghi moonde ke lazem bashe baraye ahangsazi bedunim?

سلام دوست من.

ممنونم از لطفی که داری

بحث فواصل کلی چیز میز داره!! اگه بخوای کامل بدونیش، باید یه کتاب بخری و مطالعه کنی. البته یه فایل دیگه آماده میکنم و تقریبا بحث رو میبندم، تا اونجایی که دیگه خیلی پیشرفته نشه!

پیشنهاد من اینه که یکی از کتابای رشته ی موسیقی، واسه کنکور، رو بخری و مطالعه کنی. اسمشون هست "خلاقیت در موسیقی".

شاد باشی و سلامت

نوید چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ب.ظ

man bahs favasel akord va gamo kamel az in weblog khoobet motalee kardam.nemidunam vase ahang sazi va sakhta melody masalan chejoori bedoonam ke to felan kam Am che akordayi az 7 ya kaste ya afzoode mitunam estefade konam.age bahso besoorat pishrafte ham betuini dakhel weblog bezarii fogholade mishe vali bazam mochakeram hatman ketabi ke gofti tahiie mikonam

انشالا در اولین فرصت مطلبی در همین باره به وبلاگ اضافه میشه دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد