دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

دلیل غیبتم!!!

سلام دوستان.


امروز میخوام دلیل غیبت چند روزه ی خودم رو توضیح بدم!! 

در حال طراحی سایتی هستم، که مطالب آموزشی خودم رو بصورت ساختار یافته و طبقه بندی شده در اختیار علاقه مندان عزیز قرار بدم. این سایت شامل زیرمجموعه های زیر میشه:

     --- دوست من، پیانو

     --- دوست من، گیتار

     --- کامپیوتر و برنامه نویسی

     --- شعر و شاعری

     --- آموزش زبان انگلیسی

     --- گردشگری در استان هرمزگان


انشالا بزودی طراحی سایت کامل میشه، و لینکش رو در اختیار دوستان قرار میدم. 


در مطلب بعدی وبلاگ، تمامِ آکوردهای ماژور و مینور Triad رو در یک جلسه بصورتی یاد خواهیم گرفت که تا هیچ وقت دیگه فراموشمون نشه 


تا صحبتی دوباره...

نظرات 2 + ارسال نظر
اشکان سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:42 ب.ظ

agha ma shoma ro kheyli doost dariiimmm vaghean mamnoon az zahamate shomaa vaghean mahshareee karatooon vaghean binahayat mamnonam

ممنونم دوست خوبم از لطفی که داری

شاد باشی و سرزنده

اشکان پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ب.ظ

salam agha saytetoon key amade mishee..bisabrane montazer hastiiiim

در حال طی کردن مراحل طراحی هست دوست من.

انشالا بعد از تست بارگذاری میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد