دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

فواصل (3)

سلام. با ادامه ی مبحث فواصل در خدمت شما هستم.

 

دوستان جوابِ این سوال رو میدونین؟

سوال: چه نُتی در فاصله ی سومِ کوچک از نُتِ ر قرار دارد؟

اگه جوابش رو میدونین، نیازی به خوندنِ این مقاله ندارین دوستان.

 

در انتهای مبحث  فواصل (2)، یه جدول دیدیم. اون جدول، از روی گامِ دو ماژور ساخته شده. با یادگیری اون جدول، اصول اولیه ی درک خیلی از معانی گفته شده در مبحث فواصل رو میتونیم راحت به خاطر بسپُریم. پس دقت کنین دوستان که گامِ دو ماژور رو به خوبی بررسی کنین تا مشکلی در مبحثِ فواصل نداشته باشین.


یه فایل آماده کردم، که  بصورتِ جامع و کامل فاصله های بزرگ و کوچکِ دوم و سوم رو توضیح میده. فایل رو دانلود کنین و ببینین. این فایل پیش زمینه ی مباحث بعدی هست، پس حتما مطالعه کنین اگر قبلا با این مسئله روبرو نشدین


دانلود توضیحاتِ فاصله های دوم و سومِ بزرگ و کوچک، 6 صفحه، PDF



مباحث مرتبط:

فواصل (1)

فواصل (2)

نظرات 4 + ارسال نظر
سیاوش یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ http://se7enth.blogsky.com

سلام.
نمی دونم کامنت قبلی رو دیدید یا نه
می خواستم بدونم با شما چه پیانویی تمرین می کنید؟
برای شروع یادگیری پیانو، پیانو دیجیتال YDP142 خوبه؟

سلام دوست من.

کامنت قبلیتون رو دیدم مهربان. جواب هم نوشتم واستون.

من با پیانوی Carl Steinberg تمرین میکنم، که پیانوی آکوستیک هست. یه لینک واستون گذاشتم دفعه ی قبل که توضیحاتِ کاملی راجب پیانو و تمرین بود توش. دوباره لینک رو در اختیارتون میذارم.

در نهایتِ تمریناتِ شما، وقتی که خواستین حرفه ای کار کنین، یقینا باید با پیانوی آکوستیک کار کنین. ولی واسه شروعِ کار، و تا چند سالِ اولیه میتونین از پیانوی دیجیتال استفاده کنین. اساتیدی رو میشناسم که به دلایل مختلف با پیانوی دیجیتال تمرین میکنن.

مهم اینه که تمرین رو شروع کنین دوست من، با هر وسیله ای که شده، حتی با ارگ!

این لینک رو ببینین:
http://dooste-man-piano.blogsky.com/1391/09/06/post-8


شاد باشید و سلامت.

سیاوش دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ http://se7enth.blogsky.com

متاسفانه من پاسخ قبلیتون رو ندیدم
بسیار بسیار ممنون از راهنماییتون. باز هم مزاحمتون می شم (البته اگه ایراد نداره)

سلام دوست من.

در خدمت شما هستم دوست گرامی

صبا پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام دوست هنرمندم. توضیحات شما بسیار ساده قابل فهم در عین حال پر کاربرد بودند خوشا به حال شاگردای شما! اگه ممکنه ادامه بدید

سلام دوست من.

ممنون از لطف شما. در حال طراحی یک وبسایت هستم تا مجموعه ی آموزش ها رو اونجا قرار بدم. انشالا پس از اتمامِ طراحی سایت، ادامه خواهم داد مطالب رو، که اوایل هفته دیگه خواهد بود

امیدوارم بقیه ی مطالب وبلاگ هم مفید بوده باشن.

شاد باشین

مهدیه دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام و عرض ادب ...
دستتون درد نکنه وخدا قوت بابت بیان خوب و گیراتون ... امیدوارم همیشه سلامت باشید .ممنون بابت مطالب خیلی خوبتون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد