دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

دانلود نت پیانو، به همراه فایل تصویری اجرای آن

سلام دوستای خوبم.


از امروز، تصمیم دارم یک سری فایل PDF از نُت های پیانو رو، به همراه فایل midi اون ها و فایل تصویری اجراشون رو از این سایت، دانلود کنم و اینجا واستون بگذارم. از قطعات ساده شروع میکنم تا برسیم به قطعات مشکل و پیچیده.


منبع این فایلها سایت Learn Piano Free Sheet Music هست، که اگر خواستین میتونین همه ی فایل ها رو، در سطوح مختلف، دانلود کنین خودتون. فقط یه نکته هست، از اونجا که فایل های تصویری روی سایت Youtube.com هستن، واسه عزیزانی که فیلتر شکن ندارن، فایل های تصویری رو دانلود میکنم، و روی سرور ایرانی قرار میدم که مشکلی در دانلودش واسه عزیزان نباشه.


یقینا این فایل ها واسه ی مبتدی های از ابتدای امر نیست. اگر از روی کتاب خاصی با استاد خاصی مشغول به کار هستین، یقینا اونا مهم تر هستن واسه تمرین کردن. در نهایت اگر فایل تصویری رو دیدین و خوشتون اومد، میتونین نُتِش رو دانلود کنین، پرینت کنین و تمرین کنین. فایل midi رو هم میتونین بدین به برنامه ی Synthesia و اجراش رو ببینین. اگه روی اسم برنامه ی Synthesia کلیک کنین به سایتش راهنمایی میشین و میتونین این برنامه رو، که مجانی هست، دانلود کنین و استفاده کنین ازش.


پیشنهاد میکنم واسه دانلود فایل ها از نرم افزار Internet Download Manager استفاده کنین عزیزان.


شاد باشید و سربلند دوستان.


اسم قطعه: G.F. Handel - Joy to the world


لینک فایل تصویری قطعه


لینک فایل midi


لینک فایل PDF



نظرات 2 + ارسال نظر
اکبر سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1398 ساعت 08:28 ق.ظ

درود . بسیار از شما سپاسگزارم . مطالب خوب و مفیدی از سایت حضرتعالی بدست آوردم .

R پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:55 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد