دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

آیا 30 سالگی واسه آموزش پیانو، دیر نیست؟

سلام و درود به همه ی دوستای خوب و نازنین، و همراهای همیشگی "دوست من پیانو".


عزیزی ایمیل زدن و پرسیدن که: آیا سن سی سال برای شروع کار با پیانو دیر هست یا مشکلی نخواهد بود واسه این کار؟


خدمت این دوست نازنین باید عرض کنم که هیچ سنی محدودیتی برای شروع یادگیری پیانو نیست. توی نکاتی که در وبلاگ عرض کردم قبلا، مهم این هست که تا اونجایی که در توان هست پیش بریم و در حدِّ خودمون موفق باشیم. من خودم پیانو رو در 28 سالگی شروع کردم، و میشه گفت الان سی ساله هستم دیگه تقریبا (البته یک ماه دیگه کامل میشه !!  )


پس شروع کنین دوست عزیز، انشالا در حد توان موفق خواهید بود. البته باید بگم، اگر قصدتون موفقیت و پیشرفت هست، حداقل باید یه پیانو الکتریک تهیه کنین. ارگ خوبه واسه شروع، اما کلیدهای ارگ تفاوتهای زیادی دارن با کلیدهای پیانوی آکوستیک.


شاد باشید و موفق، نماز روزه هاتون هم قبول باشه انشالا دوستای نازنین

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام ، کجائی نیستت استاد

در خدمت هستم دوست محترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد