دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

انگشتان دست

سلام و درود بر دوستان همیشه بهار.


عزیزی ایمیلی فرستادن و در مورد شیوه ی صحیح نشستن پشت پیانو، شکل دست ها و نواختن پرسیدن. عزیزان همراه، اگر کسی هست که راجبه این مطلب سوالی داره، حتما فیلم موجود در لینک زیر رو دانلود کنه و ببینه. به همراه اون فایل زیرنویسی هست که ترجمه ی خودم هست، و در اون علاوه بر صحبت های مدرس، نکاتی رو هم اضافه کردم که بدرد بخور هست. میتونین در زمان اجرا هرجا نتونستین بخونین فیلم رو متوقف کنین و زیر نویس رو بخونین.


یک فایل تصویری محشر، واسه آموزش هانون


تا دیدار بعدی، و ذکر نکاتی بیشتر از پیانو، شاد باشید و سرزنده

نظرات 3 + ارسال نظر
zahra سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.newdentistry.blogfa.com

سلام .خوبین؟راستش من از بچگی علاقه ی وفری به پیانو داشتم.حالا میخوام شروع کنم.به نظرتون اول برم سراغ ارگ یا پیانو؟چی بخرم و از کجا؟مرسی

سلام بر شما زهرا خانم.

بسیار تا بسیرا خوشحال هستم که شوق و ذوق دارین واسه یادگیری کامل ترین ساز کلاسیکی که در دنیا هست. یقینا واسه یادگیری، اگر بودجه ی کافی دارین، خرید پیانو بهترین گزینه هست. در همین وبلاگ میتونین مطالبی راجبه انواع پیانو بخونین و با اونا آشنا بشین، و متناسب با بودجه خرید مناسبی داشته باشین.

آخرین لینکی که روی وبلاگ فرستادم رو مطالعه بفرمایین.

زهرا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام، دستت درد نکنه داداشی
دارم دانلود میکنم خدا کنه با موفقیت دانلود بشه

موفق باشین دوست خوبم

azadeh چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام و ممنون از جواب email. البته اگر دوست همیشه بهار منظورتون من بودم باید اول تشکر کنم و بگم که راستش من هر کاری کردم لینک شما مثل چیزهای دیگر ساین دان لود نشد و من نتونستم این فایل یادگیری دست رو ببینم :!

سلام بر شما آزاده خانم.

فایل ها رو بررسی کردم، دانلود شدن و مشکلی نداشتن. دوستی هم کامنت گذاشته و گفتن که دیدن فایل رو.

سپاس از همراهی شما دوست محترم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد