دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

رفع خستگی

سلام دوستان عزیز.


در روز، چقدر تمرین میکنین؟ من معمولا بیش از دو ساعت دیگه تمرین نمیکنم. گاها وقتی قطعه سنگین هست، بعد از یک ساعت ممکن هست که خستگی پیش بیاد. خوب، در صورت بروز خستگی چکار کنیم؟ بی خیال تمرین بشیم؟ 


مطلب اینجاست که برنامه ی شما واسه تمرین چطوری هست. اگر میخواین تا خسته نشدین ادامه بدین، که خوب میتونین بعدش دیگه ادامه  ندین تمرین رو. اما اگر خواستین به حد خاصی برسونین تمرین خودتون رو، یعنی روی برنامه حرکت کنین، باید بدونین تمرینِ در خستگی، از تمرین نکردن بدتره!


عزیزان، حواستون به این نکته باشه. وقتی خسته شدین یا ادامه ندین، یا با نرمش های کششی دوباره عضلاتتون رو بقولی ریلکس کنین و بعدش ادامه بدین. حالا مطلب اینجاست که چه حرکات کششی ای مفید هستن. در این زمینه، شما رو به صفحه ی زیر راهنمایی میکنم، که نرم افزار مجانی ای رو میده به شما، واسه آموزش حرکات کششی که مفید هست، واسه رفع خستگی بعد از نشستن زیاد. این تمرین ها همونطور که خودتون خواهید دید واسه محیط کار هست، که واسه ما فرق چندانی نداره. ما هم نشستیم در یک مدت طولانی و داریم کار میکنیم دیگه!


پیشنهاد میکنم دانلود کنین و یه نگاهی به تمرین هاش بندازین. من از همین حرکات، البته قبل از آشنایی با این نرم افزار، استفاده میکردم واسه آرامش عضلات.


 دانلود نرم افزار نرمشهای کششی مفید برای رفع خستگی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد