دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

تصحیح لینک دانلود

سلام دوستان عزیز.


گزارش خطایی در فایل های مربوط به آموزش هانون داده بودند دوستان، که فایل های دانلود رو بروزرسانی کردم. میتونین از لینک زیر به صفحه توضیحات و دانلود برید دوستان عزیز.


دانلود آموزش تصویری هانون

نظرات 2 + ارسال نظر
KASRA چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام...ممنون از پیگیریها و راهنمایی های شما

موفق باشین دوست خوبم

سوشا شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:19 ب.ظ

درود به شما
و این همه همت بالا و شخصیت والا
همه ی مطالب اتون خوندم و هر سوالی داشتم جوابش و پیدا کردم سپاس
راستش بعضی سوالات برام مطرح میشن که شاید خیلی پیش پا افتادست اما دوست دارم بدونم و نمی دونم این جا باید بپرسم یا جای دیگه ممنون میشم راهنماییم کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد