دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

یک نکته ی خیلی خیلی ظریف، اما قوی!!

دوستای خوبم سلام.


تنها کسی که میتونه شما رو در یادگیری پیانو کمک کنه، در اصل، خودتون هستین! منظورم چیه؟! میگم الان خدمتتون.


خیلی ها چون پیانو یک ساز کلاسیک هست، و نیاز به هماهنگی دوتا دست داره، میترسن از این ساز! جاهای مختلفی هم نوشته شده و گفته میشه که سخت ترین ساز هست. خوب باشه!  این دلیلی واسه ترس ما انسان ها، که سازنده ی اون هستیم نیست! مگه نه اینکه مغز ما پیچیده ترین چیزی هست که روی کره ی زمین وجود داره؟ پس میتونه پیچیده ترین چیزها رو تحلیل و پردازش کنه.


قدم مهمی که باید برداریم قبل از دست زدن به پیانو، اعتماد به نفس هست. بگین: میشه، کاری نداره! تمرین میخواد فقط. هیچ کاری بدون تمرین و برنامه ریزی که درست نمیشه، اینم یکیشه.


پس نگین که سخته، بگین تمرین کم باعث میشه نتونم درست اجرا کنم، و بعدش تمرین کنین و به خودتون اعتماد داشته باشین دوستای خوبم 


کوچیک شما،

احمدرضا...

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ق.ظ

بله بله...%100درست میفرمایید

سلام دوست من.

ممنونم، امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد