دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

اجرای متصل درس های 1 تا 8، از کتاب هانون

عزیزانی که واقعا قصد یادگیری پیانو رو دارن دقت کنن!!


تا حالا بسیار تا بسیار، و مکررا از هانون گفتم، و این میشه بهترین فایل تصویری ای که میتونه روشن کنه واستون قضیه رو.


هشت تا از تمرین های اول کتاب هانون، که جمعا 60 تا تمرین هست، توسط این بنده خدا که نمیشناسمش! (  ) اجرا شده. توی سایت YouTube پیداش کردم، دانلود کردم و اینجا میگذارم که راحت باشن عزیزان از نیاز به فیلتر شکن.


در اصل، هر هنرجو باید در انتهای کتاب هانون، همه ی هر 60 تا تمرین رو بصورت متصل و بمدت یک ساعت بتونه اجرا کنه، که این هشتا تمرین اولشه.


میتونین ببینین که اجرا کننده، روی چندتا تمرین اولی تسلط داره، اما وقتی به اواخر میرسه، یا یادش میره، یا خسته میشه. باید جوری تمرین کرد که بشه بر این خستگی و فراموشی فائق اومد، که چاره ای جز تمرین مکرر و داشتن هدف نیست، که بشه ثابت قدم بود و تا ته قضیه رفت.


کسایی که پست قبلی واسشون مفید بوده، توصیه میکنم این فایل تصویری رو هم حتما ببینن.


به امید رقص انگشتان شما عزیزان، به شکلی فراموش نشدنی، که در تاریخ ثبت شه...


دانلود فایل تصویری اجرای هشت تمرین اول کتاب هانون، با سرعت 74

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد