دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو
دوست من، پیانو

دوست من، پیانو

آموخته های من از نوازندگی پیانو

HANON

سلام.


در مبحث گام شناسی، مرحله ی اول شناخت کلاویه هاست، که بتونیم نت ها رو روشون پیدا کنیم، که توضیحش بصورت مفصل انجام شد. مرحله ی بعدی، و قبل از اجرای گام ها بصورت عملی روی پیانو، نوبت تمرین دادن انگشتان دست هست که واسه اجرای گام ها آماده باشن.


دوستان عزیز، امروز کتابی رو میخوام خدمتتون معرفی کنم که در بین اهالی پیانو بسیار تا بسیار معروف هست، گاها وقتی میخوان راجبه سطحشون صحبت کنن، به انجام تمرین های این کتاب و تمام کردن کتاب رجوع میکنن!


این کتاب در 2 جلد طراحی و چاپ شده. جلد دوم کتاب برای سطح پیشرفته هست. مشخصات کتاب اول، که در اون 60 تمرین برای تقویت، سرعت، استقلال انگشتان بطور مساوی و برای هر دو دست و نرمش مچها طراحی شده، به شرح زیره:


نویسنده: س.ل. هانون
مترجه و حواشی: محمدرضا گرگین زاده

ناشر: سرود

تعداد صفحه: 115

شابک: 978-964-5842-24-4


به امید پرواز انگشتان دستاتون توی آسمونِ هنر...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد